OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa högsta kvalitet på IT-support till användare på plats och därmed bidra till en utmärkt användarupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
- Installera, konfigurera och underhålla IT-utrustning
- Installera om stationära datorer och laptops med färdig USB-image
- Diagnostisera och lösa diverse problem hos användare eller via fjärr-verktyg
- Hantera support-tickets och följa SLA
- Dokumentera och rapportera tekniska problem och lösningar till interna och externa team
För att vara framgångsrik i denna roll behöver du ha kunskaper inom:
- Active Directory – Grundkunskaper
- SSCM – Grundkunskaper
- Office 365 – Grundkunskaper
- Ticketsystem - ServiceNow – Grundkunskaper
- Nätverk – Grundkunskaper
- Användarsupport - Felsöka mjukvara, hårdvara
- Rapportering/Dokumentering
Som person söker vi dig som är självgående, noggrann och har en god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska. Du bör ha förmågan att arbeta effektivt både självständigt och i team, vara flexibel och redo att ta på dig utmaningar i en snabbväxande organisation. Det är också viktigt att du har förmågan att sköta frihet under ansvar och vara mycket professionell i ditt arbete.