OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
I rollen kommer du att få ta dig an olika typer av problem och ärenden för våra studenter och personal. Din uppgift kommer även vara att ansvara för dagliga uppgifter på våra skolor i Stockholm men även tillhöra nationella IT supporten i deras arbete.
Du kommer att supporta studenter och medarbetarna i ärenden kring alltifrån att fixa konton som inte fungerar till att lägga in nyanställda medarbetare i systemen.
Rollen inkluderar även:
Felsökning i PC miljö
Felsökning nätverksproblem
Installation PC med företagets image
Installera programvara, konfigurera och testa exempelvis nya uppdateringar och patches
Felsökning och underhåll av skrivare
Office 365
Administration
Vi söker dig som
Har gymnasiekompetens inom Teknik/IT
Har erfarenhet av IT-support från de senaste två åren
Har kunskaper inom Office365 och förståelse för DNS, DHCP och TCP/IP
Har goda kunskaper inom Windows 10, Office 365
Är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
Körkort B och egen bil
Som person är du:
Självgående
Problemlösande
Serviceinriktad
Vidare har du ett stort IT-intresse och en stark vilja att lära dig och utvecklas i rollen då vi kommer kunna erbjuda en intressant rik och omfattande IT miljö.