OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och systematisk person som är redo att testa på jobbet som konsult? Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta stort eget ansvar? Då har vi på Experis helt rätt utmaning för dig!
Arbetsbeskrivning
I den här rollen kommer du att arbeta med IT-support och tekniska ärenden. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare, administrera konton och behörigheter till olika system och ge teknisk support över mejl, telefon och fjärrstyrning. I arbetsuppgifterna ingår även att supportera användare med problem som kan uppstå med kontorsutrustning så som AV-utrustning och skrivare, samt att eskalera ärenden till 2nd och 3rd line. Du kommer att arbeta på ett stort, välkänt företag i Stockholm som är verksamt inom bank- och finansbranschen.
Din profil
Vi söker dig som är i början av din IT-karriär och har minst ett års erfarenhet inom IT-support och service desk. Du har en passion för att ge god service och är mycket noggrann i ditt sätt att arbeta. Professionalitet och punktlighet är tydliga egenskaper hos dig. Du trivs bra med att jobba i team och att arbeta mot gemensamma mål och du delar gärna med dig av dina kunskaper. Du talar och skriver obehindrat på svenska.
Om Experis
Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. Du kan anta uppdrag genom ditt eget bolag eller som tillsvidareanställd konsult. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde.
På Experis får du en personlig konsultchef och kontinuerlig kompetensutveckling så att du kan hålla dig ajour med ny teknik. Via vår AI-drivna plattform Experis Career Accelerator får du till exempel tillgång till över 4500 IT-utbildningar och certifieringar.
Experis, som är en del av ManpowerGroup, har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urval sker löpande så ansök redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har frågor om våra uppdrag eller om rollen som konsult är du välkommen att-kontakta Philip Erlandsson på Philip.erlandsson@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi