OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AVESTA
TechServices IT söker för kunds räkning en kompetent IT-tekniker som kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa högsta möjliga kvalitet inom IT-support för användare på plats, vilket i sin tur kommer att bidra till en förstklassig användarupplevelse.
Som IT-supporttekniker kommer din roll att innebära ansvar inom flera centrala områden, vilket ger dig möjlighet att utnyttja din tekniska kompetens för att adressera användarnas behov på bästa sätt.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Installation, konfiguration och underhåll av IT- utrustning.
- Installation av stationära datorer och bärbara datorer med färdiga USB-images.
- Diagnostisera och lösa olika tekniska problem för användare, både på plats och via fjärrverktyg.
- Effektiv hantering av supportärenden och följa SLA (Service Level Agreements).
- Dokumentera och rapportera tekniska problem och deras lösningar till interna och externa team.
Kvalifikationer:
För att lyckas i denna roll bör du ha grundläggande eller mer kunskaper inom
- Active Directory (Basic nivå)
- Erfarenhet med SCCM (Software center enbart)
- Office 365.
- Ärendehanteringssystem
- N'tverksteknik
- Framstående förmåga att diagnostisera och lösa problem inom både mjukvara och hårdvara.
- kompetens inom rapportering och dokumentation.
Låter det intressant? Skicka ditt CV snarast till paolino.modica@techservicesit.se
Tjänsten ska tillsättas omgående