OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för vår kunds räkning dig som vill arbeta som Onsite-tekniker med placering i Göteborg.
Du som söker ska gärna ha erfarenhet inom IT och ha en god servicekänsla. Du kommer att arbeta med att lösa IT-relaterade incidenter som inkommer i ett ärendehanteringssystem. Det kan handla om allt ifrån att installera nya datorer, hantera upplåsning av konton, koppling av skrivare, uppgradering av programvaror till hantering av nätverksproblem eller att felsöka befintliga datorer och skrivares hård- och mjukvaror.
Det är ett omväxlande arbete med mycket ansvar och en utvecklande roll för dig som brinner för teknik och som vill leverera förstklassig service!
Meriterande är
Erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare
Att kunna orientera sig i ärendehanteringssystem
Att ha ett brinnande intresse för IT och en härlig positiv inställning
Viktiga egenskaper: noggrann, social, strukturerad och analytisk.
Känner du att du har egenskaperna och erfarenheter som beskrivs ovan? Sök och ta dig an din nästa utmaning i arbetslivet!
Om InfoCare
InfoCare är den betrodda partnern av IT-tjänster som levererat värde till sina Nordiska kunder sedan 1987. Få företag kan mäta sig med deras erfarenhet och räckvidd när det gäller att leverera IT-tjänster i Norden.
Deras 1200+ medarbetare har den lokala kunskap, erfarenhet och “knowhow” som krävs för att stötta kunder i användandet av sin teknologi, de löser fler än 400 000 serviceärenden varje år.
Du kommer vara placerad hos en av InfoCares största kunder med start omgående!
Uppdraget är långsiktigt och behovet är på heltid.
Vi tillämpar löpande rekrytering!