OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med support? Tycker du om att hjälpa människor och är duktig på att anpassa din tekniska nivå beroende på vem du pratar med? Då är det här tjänsten för dig!!
Beskrivning
Perido söker nu en IT-tekniker för kunds räkning. Kunden är en statlig myndighet som finns över hela landet och arbetar nära människor. Den här tjänste är placerade i Östersund.
I denna tjänst kommer du att arbeta i myndighetens helpdesk med teknisk support. Detta inkluderar att lösa användares problem via telefon och mail samt att skapa ärenden i felhanteringssystemet. I tjänsten förekommer även vissa administrationsuppgifter, så som att ta bort och skapa nya användare i verksamhetssystemet. Du som söker har lätt för att engagera dig och gillar att ge service av högsta kvalité. Vissa dagar inkommer många incidenter och problem och det är därför viktigt att du är stresstålig och är van med att arbeta i ett högt tempo. Det är viktigare att du är nyfiken och gärna lär dig nya saker än att du har djupa IT-kunskaper. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning, gärna inom IT
- Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9876JL i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se