OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med erbjudande inom bank, försäkring och fastighetsförmedling samt en lokal förankring kan vi hjälpa våra kunder att bygga en trygg vardag. Vi gör det lilla extra för våra kunder – östgötarna – varje dag. Våra kunder är inte bara våra kunder. De är också våra ägare. Det är för dem vi vill fortsätta vara framgångsrika och hela tiden bli ännu bättre. Så hos oss finns utrymme för dig att utvecklas och bidra till vår fortsatta framgång. Tillsammans med våra kunder och med alla våra kollegor, fortsätter vi att utvecklas – både som verksamhet och som individer. Och vi gör det med glädje och ofta med ett gott skratt. Allt vi gör grundar sig i sunda värderingar som vi lever varje dag. För det vi gör för östgötarna, det gör vi med hjärtat.
Vill du arbeta i en kundnära organisation med en hög utvecklingstakt och ett stort fokus på kundupplevelsen? Då kan detta vara en möjlighet för dig!
IT-avdelningen består av nio medarbetare som tillsammans levererar olika IT-tjänster både till det egna länsbolaget men också till andra länsbolag. Bland tjänsterna finns drift och infrastruktur, säkerhet, applikationsutveckling i Sharepoint samt service och support.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I dina arbetsuppgifter som IT-tekniker ingår installation, leverans, felsökning och utbyte av datorer och annan kringutrustning. Du kommer hantera supportärenden åt samtliga våra kontor i Östergötland. I rollen ingår även felsökning och support av Windows 10 samt Officeapplikationer. För rätt person kommer det finnas möjligheter till större ansvar, t.ex. funktions- och systemansvar.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen, gärna inom IT, och ett par års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av teknisk support kring Windows 10 och Officeapplikationerna är mycket meriterande. Likaså om du har erfarenhet av Active Directory och SCCM. Du behöver kunna uttrycka dig begripligt i både tal och skrift eftersom arbetet innebär mycket kommunikation med både interna och externa kontakter.
Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor och att ge bästa service och gott bemötande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror vidare att du är initiativtagande och tar stort ansvar för dina egna arbetsuppgifter samtidigt som du är en lagspelare som bidrar till gemenskapen inom gruppen och på bolaget.
Vi ser olikheter som en tillgång. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla våra tjänster.
Placering på vårt kontor i centrala Linköping.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Peter Ardenfors och nås på 0727-443495 eller på peter.ardenfors@unikresurs.se eller
Sanna Ödenhed, 070 - 441 97 51, sanna.odenhed@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84