OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av First Line support och vill fortsätta din resa och utvecklas? Du kommer att ansvara för den interna IT-supporten och hjälpa dina medarbetare med varierande ärenden. Här har du möjligheten att komma in i en roll med teknisk bredd, mycket kommunikation och varierande arbetsuppgifter.
Om tjänsten och bolaget:
Vår kund är en av Nordens marknadsledande organisationer i sin bransch och erbjuder och tillhandahåller akut hjälp över hela världen - dag och natt, året runt. Just nu söker de en First Line supporttekniker som kan supportera deras interna medarbetare med breda ärenden inom IT.
Du kommer att arbeta med bla:
- Support on-site, via mail, telefon och fjärrstyrning.
- Felsökning av mjukvara och hårdvara.
- Windows OS och Active Directory/Exchange.
Vi tror att du har:
- Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
- Erfarenhet av att arbeta med Windows OS och Active Directory.
- Goda IT-kunskaper, antingen från arbetslivet eller studier.
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift.
Till detta ser vi gärna att du som person är:
- En lagspelare som trivs att arbeta tillsammans med andra.
- Kommunikativ och serviceminded.
- Flexibel och nyfiken.
- Problemlösande och ansvarstagande.
Du erbjuds:
- En internationell miljö med varierande arbetsuppgifter.
- En utvecklande roll där du får arbeta brett och ta egna initiativ.
- En varm arbetskultur där man främjar välmående, trivsel och sammanhållning.
- Kompetenta och drivna kollegor som alltid finns där för dig.
Övrigt:
Start: Omgående, enligt ö.k.
Arbetstider: 8-17, tillsvidare.
Plats: Danderyd/Mörby Centrum.
Lön: Fast månadslön.
Varmt välkommen med din ansökan!