OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arkadin grundades i början av 2001 och är en global leverantör av integrerade tele- och webbkonferenstjänster i över 17 länder inklusive Australien, Belgien, Frankrike, Tyskland, Hong Kong, Irland, Japan, Kanada, Kina, Nederländerna, Nya Zeeland, Singapore, Spanien, Schweiz, Sverige, Storbritannien och USA.Våra huvudtjänster, ArkadinAnytime, ArkadinEvent och ArkadinDataNow, sammankopplar människor virtuellt var de än befinner sig i världen och möjliggör enkel och kostnadseffektiv informationsdelning och diskussion.Vi söker nu en Supportansvarig till vårt Stockholmskontor som ligger på Riddargatan i centrala Stockholm.Du kommer dels att ansvara för supporten till våra femton interna användare och dels utgöra andra linjens support för våra kunder.Du kommer att få en gedigen produktutbildning när du börjar.I dina arbetsuppgifter ingår mycket kund-/användarkontakt samt kontakt med våra kontor i Paris och London.Du kommer att sköta driften av nätverket och klienterna, lösa eventuella tekniska problem och hålla dig uppdaterad om våra produkter. Vi vill att du har en IT-teknisk utbildning på lägst gymnasienivå samt ett par års erfarenhet av IT-support i företagsmiljö.Du bör kunna Windows XP/2003 Server, Office, Exchange, datakommunikation samt gärna ha erfarenhet av något telefonisystem.Det är viktigt att du är en ansvarsfull person som har den personlighet och kompetens som krävs för att bli en viktig resurs för vårt företag. Då en del internationella kontakter/resor kan förekomma måste du kunna uttrycka dig väl på engelska.Det är även en merit om du kan tala franska.I denna rekrytering samarbetar vi med IT-Resurs som kommer att ta emot din ansökan.Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt!För att söka tjänsten ber vi dig registrera ditt CV via vår hemsida.Har du redan ett färdigt CV i Word- eller PDF-format tar detta bara en minut!