OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Som IT-tekniker/Supporttekniker kommer du främst att arbeta vid vår servicedesk samt med drift, underhåll och installation av datorer. Kvalifikationer: Relevant utbildning och minst ett års yrkeserfarenhet som IT-tekniker är ett krav.Goda kunskaper inom Microsoft Windows XP och Windows 7 samt goda baskunskaper gällande PC, kringutrustning och nätverkskommunikation.Arbete i First Line, ITIL-kunskaper samt goda Officekunskaper (2003 & 2010) är meriterande. Som person har du en mycket god serviceförmåga och förståelse för ett processinriktat arbetssätt.Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift både på svenska och på engelska.Du vill arbeta med människor och service med tekniken som medel.Vi lägger stor vikt vid din personlighet och kommunikationsförmåga samt din förmåga att jobba både självständigt och i team. Övrigt: Individuell lönesättning tillämpas, ange löneanspråk i ansökan.Då flertalet anställda vid IT-avdelningen är män, ser vi gärna kvinnliga sökanden. Meritförteckning, referenser och övriga handlingar som sökande önskar åberopa ska bifogas.Kopior ska vara vidimerade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Funktionsansvarig Innovationsstöd Lars-Göran Persson
Kommunikationsstrateg Selma Sedelius
Kommunikationsstrateg Selma Sedelius
035 - 16 71 00
HR-specialist Niklas Tholin
035 - 16 71 00
sektionschef Anders Nelson
035-167288
professor Urban Johnson
035-167261
universitetslektor Kristina Hildebrand, Saco-S
035-167183
utbildningssekr Jenny Engström, OFR/S
035-167581
personaladministratör Linette Törnqvist
035 - 16 71 00
personaladministratör Linette Törnqvist
035-167100