​IT-upphandlare - Är vi rätt för varandra?

​IT-upphandlare - Är vi rätt för varandra?

Arbetsbeskrivning

Söker du efter en arbetsplats som värnar om dig som medarbetare och ger dig möjlighet till personlig utveckling och vidareutbildning? Då är SOCAB det perfekta stället för dig!
Vi är ett modernt konsultbolag som präglas av korta beslutsvägar med en långsiktig vision som lyder
''Vi skapar en bättre morgondag för dig, mig och hela Sverige genom affärsmässiga och trygga inköp tillsammans med våra kunder''.
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång, och därför erbjuder vi en trygg anställning förmånliga anställningsvillkor.
Vi på SOCAB värnar om teamkänsla och samarbete, och därför har vi regelbundna möten för erfarenhetsutbyten och gemensamma aktiviteter. Vi skapar förtroende för varandra och för våra kunder genom att vara öppna och ärliga. Våra medarbetare ges möjlighet att ha inflytande över de uppdrag och kunder de jobbar med. Vi tror att detta är avgörande för att våra medarbetare ska vara motiverade och kunna leverera bästa möjliga resultat till våra kunder.
Vi strävar efter att du som medarbetare ska ha intressanta och utmanande uppdrag hos oss som ger dig möjlighet till personlig utveckling i en kreativ och inspirerande arbetsmiljö.
Om du trivs med flexibla och varierande uppdrag, är självgående och van vid att ta eget ansvar, då är du den vi söker! Hos SOCAB kommer du att vara en viktig del av vårt team och ha möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss.
Den vi letar efter behöver ha arbetat en hel del med IT-upphandling och känna sig trygg i upphandlingar av hårdvara, IT-drift och IT-systemupphandlingar.
Vi har kontor i Stockholm, Trollhättan och Västervik, men har konsulter boende i hela Sverige. De flesta av våra kunder efterfrågar konsulter som kan jobba på distans eller hybrid, så din boende-ort har mindre betydelse för oss.
Vi levererar tjänster inom fyra olika områden: Upphandlingskonsulter, Juridiska tjänster inom upphandling, Inköpsstyrning och utbildning inom upphandling. Vi är runt 25 stycken anställda som alla har sin passion inom upphandling och inköp.
Om det låter som vi är rätt för varandra så tveka inte att skicka in ditt CV till cv@socab.se eller en länk till din Linkedin-profil.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!


Helena Weijsenburg
0708909229
helena@socab.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SOCAB Swedish Office Consulting AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2023
  • Ansök senast: 16 september 2023

Postadress

Västertorpsvägen 135 1TR
Hägersten, 12944

Liknande jobb


Upphandlare till myndighet i Uppsala

Upphandlare till myndighet i Uppsala

25 november 2024

22 november 2024

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

Upphandlare/inköpsstrateg sökes till Ljusdals kommun

22 november 2024