OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en vaktmästare som är social och välkomnande person som drivs av att ge bra service? Då har vi rätt uppdrag för dig!
Omfattning på uppdraget är 100%. Kontorsarbetstider tillämpas (mån-fre 08.00-16.30). Uppdraget påbörjas senast 6 september 2021 och kommer att pågå under två år från uppdragsstart, med möjlighet till två års förlängning.
Som konsult hos oss
Novare är ett konsult- och rekryteringsföretag som värdesätter mångfald och jämställdhet i alla rekryteringar och interima lösningar som vi gör. Vår vision är att du som konsult ska matchas med rätt arbetsplats för att du ska kunna bidra med din kompetens på bästa sätt där den behövs. Vi arbetar systematiskt med att analysera företagets kompetensbehov och långsiktigt utveckla våra medarbetare.
Som konsult hos Novare blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Arbetsuppgifter
Arbetet kommer bestå av arbetsuppgifter som normalt ryms inom rollen kontorsservice/ internservice så som exempelvis bemanning av reception, hantering av fordon, posthantering, löpande rondering av lokalen, felavhjälpning och felanmälning till fastighetsägaren, enklare inre underhåll.
Arbete med kontorsservice/internservice
Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
Hämta och ta emot varor samt paket
Bistå vid flytt och möblering
Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
Ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner
Sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter eller kursmaterial
Genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med
Fastighetsägaren/fastighetsskötaren
Kontrollera inpassering och ta emot besökare
Dokumentera åtgärder
Kompetenskrav
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
Körkort klass B
Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
Grundkunskaper i ärendesystem kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Meriterande
Erfarenhet av administrativ fordonshantering i tjänsten
Flerårig erfarenhet av att genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren
Minst ett tidigare uppdrag om minst 1 år inom skyddsobjekt
Vidare ser vi att du är
Social och välkomnade person som trivs med att ge god service
Ansvarstagande
Har en förmåga att ta egna initiativ och har en god samarbetsförmåga
Flexibel avseende att hjälpa till där det behövs
Övrigt
Arbetsort: Luleå
Anställningsform: Konsult
Arbetstid: Heltid, 08:-16:30
Lönevillkor: Fast
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Har du frågor runt rekryteringsprocessen eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss på Novare Public. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget
Novare Public grundades våren 2018 för att hjälpa offentlig sektor med rekrytering, bemanning och interimlösningar. Sedan dess har vi rekryterat 100-tals chefer och specialister till offentliga organisationer i hela Sverige. Idag har vi flera stora ramavtal med statliga myndigheter i hela Sverige.
Genom vårt stora nätverk, långa erfarenhet och stora engagemang hjälper vi våra kunder att snabbt hitta rätt kompetens till sina organisationer.