itsnillet söker supporttekniker

itsnillet söker supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos itsnillet.

Om företaget:

itsnillet AB grundades 2004 och fungerar som en IT-avdelning till små och medelstora företag i Stockholm. I praktiken innebär det att de tar hand om kundens alla IT-relaterade frågor och är den enda kontaktyta kunden behöver i IT-frågor. itsnillet planerar inköp, installerar, konfigurerar, underhåller och supporterar hela IT-miljön. På itsnillet blir du del av ett mindre team där du får stora möjligheter till att vara med och påverka.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supporttekniker kommer du att hjälpa itsnillets kunder med IT-frågor av alla dess slag.
Exempel på ärenden kan vara allt från att lägga upp nya användare i Microsoft365 och på servrar, installation/konfiguration av datorer och mjukvara, felsökning utrustning (skrivare, switch mm).
En stor del av supporten sker via telefon och fjärrstyrning men ”på platsen” besök kan förekomma.
Då kunderna till stor del ringer in med sina ärenden är det av stor vikt att du trivs med att prata i telefon.

• Ta emot och hantera alla typer av supportärenden inom IT från kunder
• Stora möjligheter till utökade arbetsuppgifter och konsultuppdrag

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet inom IT-branschen alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning
• Vana av Microsoft 365
• Ett intresse för IT

I rollen som supporttekniker pratar du med många kunder dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Du trivs i att prata med kunder och motiveras av att agera problemlösande och ge förstklassig service. Det visar du med din förmåga att vara rådgivande i kunddialogen och du ser till att göra det lilla extra för kunden. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och uppskattar att jobba tillsammans med andra. Att stötta kollegor vid behov är en självklarhet och du är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. I ditt arbete håller du en god struktur och hög kvalité. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, Teknik, Support, Helpdesk, Supporttekniker, IT-support, Heltid, Stockholm, Omgående, itsnillet, Bravura, Microsoft 365, Servrar

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Junior Supporttekniker Sökes

Junior Supporttekniker Sökes

27 november 2024

27 november 2024