OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du tekniskt lagd, serviceinriktad och vill jobba hos ett av Sveriges ledande bolag inom forskning? Vi söker nu en kundorienterad person som vill arbeta i en helpdesk i Borås. Hos oss kommer man arbeta i ett härligt team som värdesätter gemenskap och kompetens. Är du en lösningsorienterad serviceperson kommer du definitivt att trivas hos oss!
Om vår kund
Vår kund är ett stort bolag inom forskning, både på nationell och internationell nivå.
Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att arbeta med teknisk support internt för vår kund.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:
• Ta emot samtal och ärenden.
• Utföra enklare felsökning.
• Logga och lösa ärenden i ärendehanteringssystem.
• Dokumentera och uppdatera kunskapsdatabaser.
• Ständigt arbete med förbättringar och kostnadseffektiviseringar inom din avdelning.
Din profil
Vi söker en serviceinriktad och driven person med hög social kompetens. Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare erfarenheter av kundtjänst, teknisk support eller servicedesk med goda IT-kunskaper. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Meriterande är om du avklarat en utbildning inom IT och har arbetat i olika affärssystem samt har god kännedom inom Linux. Vidare ser vi gärna att du har goda kunskaper i Windows, iOS och Microsoft Office.
Villkor:
För denna tjänst kommer du vara anställd av Effektiv, och vara uthyrd som konsult till kundföretaget.
Start: Omgående
Ort: Borås
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08.00-17.00
Löneform: Fast lön
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
Sökord
IT-support, service, IT, servicedesk, kundsupport, kundservice