OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. Företaget präglas av tydliga värderingar och engagemang för människors utveckling. Vi har en tydlig hälsoinriktning med betoning på fysiskt och mentalt välbefinnande. I din roll som administratör ansvarar du för en eller flera uppdragsgivare. Dina viktigaste uppgifter är att utveckla och utföra administrativa rutiner samt att ge hög service till våra elever. Du arbetar i nära samarbete med ett framgångsrikt team av administratörer med uppgift att säkerställa effektivitet och kvalitet i kontakten med våra uppdragsgivare och elever.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som administratör är du vår kontaktperson mot uppdragsgivare och elever. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att administrera antagning, uppföljning och betygshantering samt att ge kundservice till våra elever, lärare och uppdragsgivare via besök, telefon och mejl. I ansvaret ingår även att utveckla och effektivisera administrativa processer. Du bidrar tillsammans med dina kollegor aktivt till utveckling och tar ansvar för att verksamheten når sina mål. Utöver de ordinarie arbetsupgifterna finns det möjlighet att driva projekt.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är kvalitetsmedveten och strukturerad. Du har vana att arbeta processinriktat med fokus på effektivitet och kvalitet i varje del av ditt uppdrag. Du har gedigen erfarehet av liknande arbetsuppgifter med mycket kundkontakt, internt och externt. Du har en 3-årig gymnasieutbildning i grunden och gärna en utbildning eller kurs inom service- eller administrationsyrket. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning. Du ska ha vana av att arbeta i olika administrativa datasystem och lätt att sätta dig in i nya systemstöd. Du har ett engagemang och driv utöver det vanliga. Du är serviceinriktad och har stort kundfokus. Som person är du kvalitetsmedveten och strukturerad. Du är kreativ och öppen för nya idéer och synpunkter. Du har en hälsoinriktad livsstil.
Anställningsform
Tjänstern är tillsvidareanställningar på heltid.
Din ansökan
Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Kontaktuppgifter
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Malin Ekenstierna, Provkoordinator, på 077-773 18 59 eller på malin.ekenstierna@jenseneducation.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med 8 000 elever, 600 medarbetare och verksamhet i de flesta större städerna i Sverige. Våra utbildningar har bildning som mål och att vi tränar eleverna för verkligheten utanför klassrummet. Höga ambitioner, ledarskap och teamkänsla är våra ledord. Håkan Jensen grundade JENSEN education 1996 och är fortsatt långsiktig, passionerad ägare och VD.
Vi har i samband med denna rekrytering tagit ställning kring rekryteringsföretag etc och undanbeder oss att bli kontaktade av dessa.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118