OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. Företaget präglas av tydliga värderingar och engagemang för människors utveckling. Vi har en tydlig hälsoinriktning med betoning på fysiskt och mentalt välbefinnande. I din roll som administratör ansvarar du för en eller flera uppdragsgivare. Dina viktigaste uppgifter är att utveckla och utföra administrativa rutiner samt att ge hög service till våra elever. Du arbetar i nära samarbete med ett framgångsrikt team av administratörer med uppgift att säkerställa effektivitet och kvalitet i kontakten med våra uppdragsgivare och elever.
Anställningsform
Tjänsterna är vikariat på 6 respektive 12 månader med tillträde i mars 2023. Sysselsättningsgraden för båda tjänsterna är 100%. Tjänsterna är belägna på JENSEN komvux Medborgarplatsen.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som administratör är du vår kontaktperson mot uppdragsgivare och elever. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av arbete i våra avtalskommuners olika system, samt i förekommande fall kundtjänstarbete i bland annat telefon och mejl. Du bidrar tillsammans med dina kollegor aktivt till utveckling och tar ansvar för att verksamheten når sina mål.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är kvalitetsmedveten och strukturerad. Du har vana att arbeta processinriktat med fokus på effektivitet och kvalitet i varje del av ditt uppdrag.
Du har en 3-årig gymnasieutbildning i grunden. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kurs inom service- eller administrationsyrket.
Du har god datorvana samt vana av att arbeta i olika administrativa datasystem alternativt lätt att sätta dig in i nya systemstöd.
Du har ett engagemang och driv utöver det vanliga. Du är serviceinriktad och har stort kundfokus. Som person är du samarbetsvillig och självgående.
Din ansökan
Du ansöker tjänsten via länken nedan. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annant sätt behandlas inte. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under lediga jobb.
Första steget (efter inskickad ansökan) i vår rekryteringsprocess är att genomföra två tester, Mint och Matrigma. Testlänkar skickas på mail och du får återkoppling på testerna direkt efter att du har genomfört dem.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Frida Thorselius på frida.thorselius@jenseneducation.se alt. 0737 73 18 02.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om JENSEN
JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och långsiktiga ägare. JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de flesta större städer runtom i Sverige. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet. Vi har förtroendet att utbilda drygt 14 000 studerande, på nästan 60 enheter, inom fem olika verksamhetsområden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning och yrkeshögskola. JENSEN education har knappt 1000 medarbetare och omsätter drygt 1100 MSEK.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118