OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och utveckla vår Yrkeshögskola och säkra nya utbildningar och samarbeten som skapar värden på Sveriges arbetsmarknad? JENSEN YH utbildar specialister för näringslivet - vilket vi har gjort sedan 2009. Vi har idag utbildningar inom IT och Fastighet i Göteborg, Malmö och Stockholm men utifrån arbetsmarknadens behov är målet att utvidga till fler utbildningar inom nya områden.
Arbetsuppgifter och ansvarsområde
Rollen som Anbudsskrivare innebär att du ska leda och driva anbudsarbetet inom JENSEN YH från omvärldsbevakning till skarpa anbud med god hitrate. Genom att samla in/granska data och statistik ta fram förslag till utbildningar. Därefter sätta ihop själva anbudet utifrån de krav som ställs på aktuellt anbud. Arbetet innebär ett nära samarbete med övriga från YH-teamet som är involverade i anbudsarbetet.
Kvalifikationer
Till tjänsten söker vi dig som är positiv med ett eget driv att alltid komma framåt och hitta nya vägar. Du är mycket bra på att skriva och sätta samman anbudstexter. Vidare har du ett förtroendegivande förhållningssätt och har lätt för att samarbeta.
Kvalifikationer:
• Dokumenterad erfarenhet från anbudsarbete inom YH - övrig privat och offentligt anbudsarbete är meriterande
• Operativ erfarenhet från YH
• Goda kunskaper att göra omvärldsanalys och research inom YH-marknaden och på ett professionellt sätt kunna omvandla detta till ett anbud.
• Meriterande med breda branschkontakter och god insyn inom it, fastighet, teknik
• Ha god kunskap om innehåll i anbud
• Förmåga att skriva och uttrycka sig i anbud
• Ha god omvärldsanalytisk kompetens och vara insatt i politiska beslut
Anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (möjlighet till deltid finns) med placering på någon av de orter vi är verksamma på. Arbete på distans kan också vara ett alternativ. Tillträde snarast enligt överenskommelse.
Din ansökan
Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem via vår hemsida. Där kan du också hitta mer information om vår rekryteringsprocess. Sista ansökningsdag är 2022-01-31 men skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer hålls löpande. Vi tar enbart emot ansökningar via webben; ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att arbeta hos oss, vänligen kontakta verksamhetschef Mats Wermelin på telefon 073-773 19 74 eller mail: mats.wermelin@jenseneducation.se
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och långsiktiga ägare. JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med verksamhet i de flesta större städer runtom i Sverige. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.
Vi har förtroendet att utbilda drygt 13 000 studerande inom fem olika verksamhetsområden – förskola (start 2005), grundskola (start 2008), gymnasium (start 2003), vuxenutbildning (start 1996) och yrkeshögskola (start 1999). JENSEN education har knappt 900 medarbetare och omsätter 1000 MSEK.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118