OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JENSEN vuxenutbildning växer i Falun och vi söker nu en erfaren projektadministratör. Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever uppnår framgång och goda studieresultat. Företaget präglas av tydliga värderingar och engagemang för människors utveckling. Vi har en tydlig hälsoinriktning med betoning på fysiskt och mentalt välbefinnande. I din roll som projektadministratör ansvarar du för en eller flera uppdragsgivare. Dina viktigaste uppgifter är att utveckla och utföra administrativa rutiner samt att ge hög service till våra elever. Du arbetar i nära samarbete med ett framgångsrikt team av projektadministratörer med uppgift att säkerställa effektivitet och kvalitet i kontakten med våra uppdragsgivare och elever.?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start den 1 augusti eller enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som projektadministratör är du vår kontaktperson mot uppdragsgivaren. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ge kundservice till våra elever via telefon och mejl och administrera antagning, uppföljning och betygshantering. I ansvaret ingår även att utveckla och effektivisera administrativa processer. Du bidrar aktivt till utveckling och tar ansvar för att verksamheten når sina mål. Utöver de ordinarie arbetsupgifterna finns det möjlighet att driva projekt.
Då vi kommer att starta upp klassrumsförlagd utbildning i Falun, kommer du att behöva ta stort ansvar för helheten på enheten. Du tycker om att vara med och bygga upp verksamhet, lösa problem självständigt samt har en positiv och lösningsorienterad inställning. Du kommer att ansvara dels för administrationen mot Falun kommu men även andra kommuner i Sverige.
I tjänsten kommer det att ingå resor till Stockholm.
Kvalifikationer
Vi söker en engagerad utbildningsadministratör med erfarehet av liknande arbetsuppgifter och minst två års erfarenhet av kundservice. Du har en 3-årig gymnasieutbildning i grunden och gärna en utbildning eller kurs inom service- eller administrationsyrket. Det är meriterande om du har en högskoleutbildning. Du ska ha vana av att arbeta i olika administrativa datasystem. Du har ett engagemang och driv utöver det vanliga. Du är serviceinriktad och har stort kundfokus. Du arbetar processinriktat och drivs av att utveckla och effektivisera rutiner och arbetssätt. Som person är du kvalitetsmedveten och strukturerad. Du är kreativ och öppen för nya idéer och synpunkter. Du har en hälsoinriktad livsstil.
Din ansökan?
Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under "Jobba hos oss". Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 7 juni. Observera att urval sker löpande.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Cecilia Moström, Administrationsutvecklare och samordnare, 08-450 22 45, E-post: cecilia.mostrom@jenseneducation.se
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen som fortfarande är VD och långsiktig ägare. Idag är JENSEN ett av Sveriges största utbildningsföretag med verksamhet i 17 städer runtom i landet. Vi har förtroendet att utbilda omkring 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden, från förskola till vuxenutbildning. Företaget sysselsätter ca 700 personer och omsätter ca 550 MSEK. JENSEN är ett entreprenörsföretag som har byggt alla sina skolor från grunden, med hjälp av rätt medarbetare och den starka JENSEN-andan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118