OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med 8000 elever, 600 medarbetare och verksamhet i de flesta större städerna i Sverige. Vårt utbildningskoncept ”Träning för verkligheten” genomsyrar allt vi gör. Höga ambitioner, ledarskap och teamkänsla är våra ledord. JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen, långsiktig och passionerad ägare.
Vem är du?
Vi söker dig, en driven och ansvarstagande arbetsledare, till vår verksamhet inom stöd och matchning. Ditt huvuduppdrag är att kvalitetssäkra, utveckla och följa upp verksamheten inom JENSEN work. Du kan leda projekt, arbeta målstyrt och nå resultat med kvalitet och du brinner för att utveckla både affärer och medarbetare.
Verksamheten finns idag på sju orter, och denna roll är arbetsledande för samtliga sju.
Det innebär också att en del resande ingår i tjänsten.
Vi är ett företag i stark tillväxt, därför är ett entreprenöriellt tänkande och ett öppet sinne för förändring nödvändigt för att trivas hos oss. I din roll som operativt ansvarig har du möjlighet att sätta din egen prägel på verksamheten för att utveckla den mot framtida mål.
Du kommer att arbeta nära deltagare, handledare, näringslivsrepresentanter och uppdragsgivare.
Detta kräver hög social kompetens, känsla för struktur samt mycket energi och ett gediget intresse för nätverkande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort: Göteborg.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet av utvecklingsarbete och det är meriterande om du har arbetat med anbud mot kommuner och/eller Arbetsförmedlingen. Du är en målmedveten och tydlig ledare som är van vid att arbeta mot höga kvalitetsmål med kundnöjdheten i fokus. Du har även sinne för struktur och ordning samt ser utvecklingsarbete som en rolig utmaning. Som person är du resultatinriktad, ansvarsfull, flexibel och kommunikativ. Du har en hälsoinriktad livsstil. Erfarenhet av rekrytering är meriterande.
Det är även meriterande om du har arbetat mot/på arbetsförmedlingen med stöd och matchning.
Din ansökan
Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du på vår hemsida under "Jobba hos oss". Vi vill ha din ansökan senast den 21:a april 2017. Urval sker löpande.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Alvaro Foresti på alvaro.foresti@jenseneducation.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN vuxenutbildning är en del av JENSEN education som grundades 1996 av Håkan Jensen som fortfarande är VD och långsiktig ägare. Idag är JENSEN ett av Sveriges största utbildningsföretag med verksamhet i 17 städer runtom i landet. Vi har förtroendet att utbilda omkring 8 500 elever inom sju olika verksamhetsområden, från förskola till vuxenutbildning. JENSEN är ett entreprenörsföretag som har byggt alla sina skolor från grunden, med hjälp av rätt medarbetare och den starka JENSEN-andan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118