OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för IT och tycker om att hjälpa människor? Då har vi tjänsten för dig! Experis IT söker nu flera 1st Line supporttekniker för konsultuppdrag i Stockholm. Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du får möjligheten att utvecklas tillsammans med oss. Vi anställer till tjänsten omgående så kom med din ansökan redan idag!
Experis värdesätter Learnability!
Learnability, ett begrepp som beskriver en människas lust och förmåga att snabbt växa och utveckla sina kunskaper och färdigheter. Med koll på just din Learnability kan du påverka din anställningsbarhet under hela ditt arbets-liv.
Klicka på länken för att testa din Learnability
https://www.learnabilityquotient.com/en/assessment
Dina arbetsuppgifter inom 1st line
* Felsökning av nätverk
* Hjälpa slutandvändare med IT relaterade problem via telefon och mail
* Identifiering av hårdvaruproblem
Vem är du?
* Du har en gymnasieutbildning inom IT
* Ett stort IT intresse
* Meriterande om du arbetat inom helpdesk eller likande tjänst i 6 månader
* Du tycker om att hjälpa människor och är serviceinriktad
* Du är bra på att hitta och lösa problem
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande då tjänsten önskas tillsättas snarast. Har du frågor om rollen som konsult är du välkommen att maila My Ambrén på
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl!
____________________________________________________________________________________________________________________________________
1st line, första linjen, 1:st line, IT support, helpdesktekniker, teknisk support
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi