OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis IT har ett nytt spännande uppdrag för dig som har tidigare erfarenhet av rollen som IT support. Vi söker nu för kunds räkning tre personer som skall arbeta i en tyngre supportroll. Tjänsten kommer inledningsvis vara en renodlad supporttekniker tjänst för att senare övergå i en incident manager roll. Arbetet har skiftgång och du kommer där av ges möjlighet att jobba under alla dygnets timmar, självklart erhåller du OB ersättning för obekväma tider. Tjänsten är belägen i södra Stockholm. Vi kommer att rekrytera till tjänsten omgående så kom med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter som supporttekniker / incident manager
* Ansvara för flöden i olika system, i tjänsten förekommer många av företagets interna system.
* Hantera allt från enklare till tyngre ärenden i system support.
* Identifiera och analysera problem samt arbeta förebyggande för att förhindra uppkommandet av liknande problem fram över.
Din bakgrund för tjänsten som supporttekniker / incident manager
* Du är mycket erfaren inom servicedesk-arbete och du har goda erfarenheter av ärendehantering.
* Du skall vara välformulerad i tal och skrift både på svenska och engelska.
* Du skall vara ansvarstagande och driven.
* Vi ser gärna att du har något års arbetserfarenhet från tidigare supportroll samt att du har utbildning inom IT.
Övrig information om tjänsten som supporttekniker / incident manager
* Stockholm / Älvsjö
* Heltid
* Skiftarbete med OB ersättning
Hur du ansöker till oss!
Vi rekryterar omgående till tjänsten så kom med din ansökan redan idag!
Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila My Ambrén på
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi