OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Net1 är ett företag som erbjuder bredbandstjänster till företag och privatpersoner i hela Sverige (http://www.net1.se/foretag/om-oss/). Workz söker nu deltidspersonal till Net1:s kundservice.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet är omväxlande med handlar alltid om att kommunicera med kunder på ett professionellt sätt, vanligen via telefon och mail. Det kan handla om att beskriva olika abonnemang, ge enklare teknisk support eller att förklara fakturor för kunderna.
Tjänsten är på deltid där du ska kunna arbeta minst 9 timmar i veckan.
Vem är du?
Du ska gilla att ta ansvar för att ditt jobb blir korrekt utfört, och ser det även som naturligt att stödja dina kollegor att utvecklas. Problemlösning och att hjälpa kunderna så att de blir nöjda motiverar dig. Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska.
Vi tror att du studerar och söker efter ett långsiktigt deltidsjobb som är utmanande och lärorikt.
Vad erbjuder vi dig?
Workz är din arbetsgivare och har uppdraget att bemanna Net1:s kundservice. Vi är specialister på kundservice och erbjuder dig utbildning parallellt med ditt jobb. På det sättet kommer du utvecklas löpande i arbetet.
Tjänsten omfattas av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Net1
Net1:s målsättning är att ge sina kunder ett mobilt bredband som når platser andra bredband inte når. Dom har Sveriges största täckning på 95% och når 99,8% av Sveriges befolkning. Net1 är en växande aktör som inte räds för förändring och utvecklas hela tiden i både kapacitet och produkterbjudande.
Ansök nu!
Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss. Har du frågor så maila till personal@workz.se eller ring 08 – 22 45 22.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic