Jobba deltid som butiksmedarbetare!

Jobba deltid som butiksmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Konradssons Kakel är en av Sveriges största leverantörer av kakel och klinker. Utmärkande för Konradssons är känslan för kvalitet och service, samt dess breda och djupa sortiment. På Konradssons arbetar vi i en företagskultur av högt medarbetarengagemang, i en platt organisation. Vi som jobbar här har ett genuint intresse av kakel och klinker, inredning, service och kvalitet. På Konradssons i Bromma har vi ett brett sortiment och en av Stockholms fräschaste bad- och kakelutställningar samt en proffsbutik för våra hantverkskunder. Vi är ett härligt arbetslag som drivs av att ge bästa service till våra kunder.

Din roll

På Konradssons Kakel möter du både nya och återkommande kunder och förväntas ge exceptionell service och assistera med allt från rådgivning kring produktsortiment, offertläggning, uppritning i 3D modul, uppföljning, beställningar och leveranser. Under vissa tider får du också supportera lagerverksamheten i Konradssons Proffsbutik. Du arbetar aktivt med merförsäljning och kundnöjdhet för att få kunderna att trivas, stanna kvar och växa med Konradssons Kakel. I tjänsten ingår en del tunga lyft samt truckkörning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hjälpa kunder med rådgivning kring produktsortiment
- Arbeta med merförsäljning och kundnöjdhet
- Hjälpa till med beställningar och leveranser


Din profil

Vi söker dig som brinner för kundbemötande och service. För att bli framgångsrik i rollen krävs ett gott ordningssinne, ett starkt affärsmannaskap, och en genuin känsla för service och kundvård! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. På Konradssons går laget före jaget och vi söker dig som trivs att arbeta i team och som värdesätter kollegor och lyfter sin omgivning. Du måste vara både noggrann, stresstålig och strukturerad men framförallt behärskar du kundbemötandet på bästa sätt. Din servicenivå är hög och du vinner dina kunders förtroende samt driver relationerna framåt genom att vara både lyhörd, engagerad och affärsmässig.

- Du är i början på dina studier
- Du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
- Du har god datavana, på arbetsplatsen används Microsoft Dynamics NAV
- Det är meriterande med Truckkort, annars står företaget för det


Start: 25 Augusti alternativt 30 Augusti

Omfattning: Varje lördag klockan 09:45-16:15. Om en personal skulle vara sjuk eller likande så får man hoppa in under veckan och helgdagar som jul och påsk. Under kommande somrar får man även täcka semestrarna.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på linnea.tylenius@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 februari 2023

Liknande jobb


26 november 2024

Företagssäljare

Företagssäljare

26 november 2024

Säljare Karlskrona

26 november 2024