Jobba extra i vår butik i Kista!

Jobba extra i vår butik i Kista!

Arbetsbeskrivning

Som butiksmedarbetare är du företagets ansikte utåt i butik och digitalt. Ditt fokus är att med service i världsklass värdera våra kunders föremål, lägga lån samt arbeta med försäljning av värdeföremål. Vi hanterar dagligen guld, andra ädelmetaller, värdefulla smycken, ädelstenar, instrument, klockor, konst och antikviteter. 

Exklusiva varumärken och ovanliga föremål är vanliga hos oss. Med gedigen värderingskunskap ser vi till att kunden får en helhetsupplevelse utöver det vanliga och vill komma tillbaka till oss. Du ingår i ett butiksteam och arbetar också med lagerhantering, varuhantering, inventering, rapportering samt administrativt arbete.

Som extraanställd är du en tillgång till butiken vid ordinarie personals semestrar och frånvaro. I de orter där vi har många butiker finns även möjlighet att boka in arbetspass i fler butiker, för dig som är intresserad. För oss är det viktigt att du är trygg i dina arbetsuppgifter, så som värderingsprocessen, och har möjlighet att arbeta självständigt. Vi engagerar oss därför stort i vår extraanställda personal och har en gedigen introduktion och löpande utbildningsmoment där du lär dig att värdera föremål.

MER OM TJÄNSTEN: 

ANSTÄLLNINGSFORM: Avtalad visstid
ANSTÄLLNINGSGRAD: Deltid / vid behov. Arbetstiden är förlagd utifrån butikens öppettider
ARBETSSTÄLLE: Butiken Kista, Kistagången 22 
STARTDATUM: Tillträde snarast/enligt överenskommelse

VI SÖKER DIG SOM:


• Är över 18 år.
• Har en gymnasieutbildning. Högre utbildning är meriterande.
• Behärskar svenska och engelska obehindrat. Det är meriterande om du talar ytterligare språk.
• Har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med försäljning eller service.
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av att möta kunder både fysiskt och digitalt då vi framöver önskar bli ännu starkare på vår digitala kundservice.
• Är ansvarsfull och gillar att arbeta i ett team.
• Har ett intresse för smycken, ädelstenar, instrument, klockor, konst och antikviteter. Det är meriterande om du arbetat med detta tidigare men inget krav.
• Brinner för att ge service utöver det vanliga.
• Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i Office paketet.

Ett krav för anställning är godkänt resultat på bakgrundskontroll, som kommer att genomföras med anledning av att du i tjänsten självständigt hanterar värden. Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhetsmedvetande.

VAD VI ERBJUDER DIG:
Vill du arbeta på en arbetsplats som bryr sig om din hälsa, säkerhet och utveckling samtidigt som du har roligt med dina kollegor? Då är Sefina platsen för dig!

Hos Sefina erbjuder vi en rad förmåner för våra anställda. Vi har kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg i din anställning och veta att du omfattas av en rad försäkringar. Vi vill att du ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag även till våra extraanställda stjärnor. Vi tror på att lära sig och utvecklas hela livet och därför har vi massor av spännande specialskräddade utbildningar i Sefina Academy.Vi tror på en stark sammanhållning och att ha kul med sina kollegor. Vi hittar på saker tillsammans regelbundet, både för kunskapsdelning och kul. Vi tror att en stark gemenskap leder till bättre arbete och en bättre arbetsplats. På Sefina strävar vi alltid efter att skapa en trygg, hälsosam och rolig arbetsplats för våra anställda.

 

 

 

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

 

 

OM SEFINA

Sefina är Nordens största pantbankskedja som grundades redan 1884. Sefina har 20 butiker runt om i hela Sverige och en starkt växande e-handel.

I våra butiker arbetar våra eminenta Pantlånare och Store Manager med att möta kundernas behov och fokus ligger på att ge det lilla extra. Vi arbetar med värdering av värdeföremål, försäljning, hantering av lån och säkerhet.

Med passion och expertis arbetar vi med exklusiva varumärken, konst, guld och värdefulla smycken och klockor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Grönberg, HR Business Partner
085449890
Ingrid Pettersson, Butikschef
086422140
Johanna Unnebäck, Butikschef
0855670000
Johan Sandgren, Regionschef
0854498190
Alexandra Sparrenlöv, Butikschef
08-400 504 94
Anna Fahleman, HR Business Partner
0854498190
Hanna Grönberg, HR Chef
0702656106

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sefina
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Götgatan 34, 118 26 Stockholm
None

Postadress

None
UPPSALA, 75320

Liknande jobb


Butiksäljare av bil & reservdelar

29 oktober 2024

29 oktober 2024

29 oktober 2024

29 oktober 2024