OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Jappa söker nu efter positiva personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser för en av våra kunder.
Vår kund är en av Sveriges största e-handelssajter inom friluftsliv och idrott. Kundens e-handel växer kraftigt och de behöver nu öka kapaciteten i sin kundtjänst.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via email och chattar. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetet är på deltid vid behov.
Kundens kontor ligger i Västerås.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Meriterande om du kan uppvisa frilufts- och idrottsintresse - glöm inte att nämna detta i din Jappaprofil.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är den nya lösningen för extraarbete. Du som söker efter extraarbete lägger upp din profil på Jappa och har därefter möjlighet att bli kontaktad av företag som vill anlita dig för extraarbete på dina villkor. Du anger själv din tillgänglighet, var du vill jobba och vilka löneanspråk du har.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu