OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jappa söker nu efter personer som vill jobba extra med att leverera förstklassig kundtjänst för en av våra kunder.
Vår kund är ett mycket spännande e-handelsföretag inom konstnärsprodukter. Företaget växer bra och de behöver nu öka sin pool av tillgängliga extrakonsulter inom kundtjänst för att stötta vid behovstoppar.
Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via företagets olika supportkanaler. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm.
Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetet är på deltid vid behov.
Kundens kontor ligger i Skärholmen.
Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Omgående start.
Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Gärna tidigare erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du även har arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
• Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Navision Business Central och Freshdesk.
Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är den nya lösningen för extraarbete. Du som söker efter extraarbete lägger upp din profil på Jappa och detta företag samt Jappas övriga kunder inom e-handel kan hitta och kontakta dig för extraarbete. Du anger själv din tillgänglighet, var du vill jobba och vilka löneanspråk du har.
TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.
OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.
#jobbjustnu