Jobba extra som administratör åt grönyteföretag

Jobba extra som administratör åt grönyteföretag

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som trivs i en varierande arbetsmiljö?
Har du en passion för att skapa ordning och reda och en förmåga att snabbt anpassa dig till nya situationer? Då kan du vara den vi söker!
Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering samarbetar med ett ledande företag inom grönytearbete, tillsammans söker nu en administratör på deltid för att förstärka deras team. Som administratör hos vår kund kommer du att spela en central roll i vårt dagliga arbete och bidra till effektiviteten och framgången i våra projekt.

Arbetsuppgifter:

- Fakturahantering: Du kommer att ansvara för att hantera inkommande och utgående fakturor, säkerställa att betalningar utförs i tid och att alla fakturor registreras korrekt.
- Administration och Registrering: Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter samt registrera och uppdatera information i våra kommunala affärssystem.
- Hantera Arbetsordrar: Administration av arbetsordrar kommer att vara en viktig del av din roll. Du kommer att se till att alla arbetsordrar hanteras effektivt, från mottagande till slutförande.
- Systemhantering: Vi använder affärssystemen Next och Fortnox för våra administrativa processer. Du kommer att använda dessa system dagligen för att utföra dina arbetsuppgifter.

Personliga Egenskaper:

- Ordning och Reda: Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du värdesätter ordning och reda och ser till att dina arbetsuppgifter alltid är välorganiserade.
- Flexibel och Serviceinriktad: Du är beredd att hjälpa till där det behövs och kan snabbt anpassa dig till nya uppgifter och situationer.
- Erfarenhet med Affärssystem: Erfarenhet av att arbeta med Next och Fortnox är meriterande, men vi värdesätter även din förmåga att lära dig nya system snabbt.


Vi erbjuder en spännande och varierande tjänst i ett företag som värdesätter hållbarhet och kvalitet i allt de dom gör.
Du kommer att bli en del av ett engagerat team där ditt arbete har en direkt påverkan på företagets framgång.
Tjänsten är på deltid och du som söker behöver ha en annan sysselsättning på minst 50% för att vara aktuell för uppdraget
I detta uppdrag så rekryterar vi löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att ansöka om du är intresserad av ett varierande extraarbete som fungera perfekt ihop med exempelvis studier.

Om oss

Nordic Bemanning & Rekrytering är verksamma inom de flesta branscher, vi har över 14 års erfarenhet av personallösningar och vi är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle, Uppsala och Sundsvall, vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.
Då vi är medlemmar och auktoriserade i branschorganisation kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett bemanningsuppdrag. Det innebär att du kommer att bli anställd direkt hos oss på Nordic Bemanning Rekrytering och omfattas av all den trygghet vi som auktoriserat bemanningsföretag har.
Välkommen till oss!

Villkor
Start : Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning : Deltid 40-60%

Arbetstider : Vardagar 7-16

Placeringsort : Karlstad

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän

Kontaktpersoner på detta företaget

ChrisTina Harlin

Robin Törnblom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2024
  • Ansök senast: 12 maj 2024

Besöksadress

Utmarksvägen 1A 80291 Gävle
None

Postadress

Utmarksvägen 1A
Gävle, 80291

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024