OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ICA Sverige är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter.
ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss
ICA Kundservice ska leverera enligt mål på servicegrad, arbeta med ständiga förbättringar och bidra till ökad kundnöjdhet.
Vårt e-handelsteam söker nu personal till vår kvälls- och helgverksamhet. OBS! Utbildning sker under dagtid.
Arbetsuppgifter
* Hantera kundmöten främst över telefon och mejl med tillhörande administrativa uppgifter.
* Logga samtliga kundmöten i vårt ärende hantering system, svara mot kund- och kvalitetsmål liksom agera för att på egen hand förbättra dina resultat.
Din profil
* Erfarenhet av kundmöten
* God kommunikativ förmåga på såväl svenska som engelska (i både tal och skrift)
* Goda datakunskaper då allt arbete sker digitalt
* Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från kundservice och/eller från arbete i ICA-butik, dock inget krav.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Rekryteringen sker löpande.
Anställningsform
Deltid
Visstidsanställning med chans till förlängning.
Kontaktperson
Niklas Andersson
niklas.k.andersson@ica.se
0722-20 04 11
OBS! Inga ansökningar mottages via mejl.
Sista dag för ansökan
2020-12-18
ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.
ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser. Vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet.