Jobba för Boxer på välkänt företag inom kundtjänst i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Gillar du service, teknik och vill ha ett socialt arbete med härliga kollegor och bra utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är en problemlösare och trivs med att jobba med service. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till ett stort företag inom kundservice. De söker nu nya kollegor som ska jobba för Boxer med frågor gällande TV-abonnemang och bredband!

Vad gör man i Boxers kundtjänst?

Som kundtjänstmedarbetare är du en viktig kugge i hjulet för företaget! Tack vare dig får kunderna svar på sina frågor och du bidrar på så sätt till att kunderna blir nöjda och att verksamheten löper på.

Företaget fokuserar mycket på tillgänglighet för sina kunder vilket innebär att agera snabbt och att på ett effektivt men kvalitativt sätt kunna svara på kundernas frågor rörande till exempel:
* Abonnemang och förlängningar
* Köp av tilläggstjänster
* Fakturafrågor
* Teknisk support

I denna tjänst ingår merförsäljning, vilket innebär att man kommer med förbättringsförslag i samtalen. Allt för att kunna anpassa rätt produkt till rätt kund!

Tjänsten är mellan 80-100%, där arbetstiden är förlagd till vardagar, kvällar och helger. Du kommer att jobba varierande arbetstider enligt ett rullande schema. Öppettiderna för kundtjänsten är 08-21.

Kontoret ligger centralt i Stockholm vis S:t Eriksplan.


Varför är ett jobb inom kundtjänst bra att ha på sitt CV?



Service och människor är två saker som förekommer inom de allra flesta jobb idag. Genom ett jobb i kundtjänst får du erfarenhet av just detta och får därmed ett stort försprång i ditt framtida arbetsliv. Du kommer att bli en del av ett mycket välkänt företag där du har STORA chanser till utveckling och karriär inom företaget om du gör ett bra jobb.

Utöver detta får du givetvis:

* ALLTID fast grundlön samt att du ingår i kundens bonussystem

* En långsiktig och trygg anställning

* En betald utbildning samt löpande coachning

* En anställning enligt kollektivavtal med Unionen


Din profil:



För att du ska känna dig bekväm i din nya roll erbjuds du en betald utbildning i början. Detta betyder att ingen tidigare erfarenhet krävs utan det viktiga är att du gillar att jobba med människor och brinner för service! Vi ser att du som söker ska ha rätt inställning och vilja att lära dig nya saker. För att vara aktuell måste du ha fyllt 18 år.

Detta behöver du uppfylla för att passa för jobbet:
* Du vill jobba som kundtjänstmedarbetare i minst ett år.
* Flytande kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift.


Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 22

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB GISLAVED
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 4 april 2018

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024