OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en trygg anställning och ett utmanande jobb?
Eller kanske passar det bättre med ett deltidsjobb på eftermiddagar och kväll?
Releasy söker nu medarbetare till Telias kundtjänst. Här tar du emot inkommande kundärenden via samtal, mejl och chatt från kunder som behöver hjälp med att beställa eller ändra i sina tjänster och produkter.
Du kan antingen jobba heltid eller halvtid och då schemaläggs du måndag-fredag 16.00-20.30.
Du behöver ingen tidigare kunskap eller erfarenhet - vi erbjuder utbildning och coachning för att komma in i rollen och utvecklas.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare
Stad:
Linköping
Omfattning:
50-100 %
Lön:
Enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Telia har öppet måndag-fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45. Om du jobbar halvtid schemaläggs du eftermiddagar och kvällar.
Startdatum:
2022-01-10
Ansökan stänger:
2021-12-19
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Tjänsten startar med en 20 dagar lång utbildning. Du jobbar då heltid 08:00-16:45 på vardagar.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundservicemedarbetare kommer du primärt att arbeta med ärenden kopplade till nybeställningar, förändringar och leverans av Telias produkter och tjänster. Det kan handla om att till exempel beställa ett nytt mobilabonnemang, förändra hastigheten på kundens fasta bredband eller hjälpa kunden hitta en bra helhetslösning med sina tjänster hos Telia. Du kommer också hjälpa kunderna administrera sina abonnemang, det kan handla om tilläggstjänster på ett mobilabonnemang, få hjälp med sina TV-koder, eller svara på allmänna frågor om kontantkort. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl genom Telias datorsystem. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap.
Generella krav
• Har fyllt 18 år
•
•
• Har en godkänd gymnasieutbildning
•
•
• Kan tala svenska och engelska flytande
•
•
• Har en god datorvana
Din personliga profil
Vi söker dig som är en fena på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad och har ett stort resultatfokus där du arbetar strukturerat och uthålligt gentemot högt satta mål. Dessutom har du en förmåga att ta initiativ inom och utanför egna ansvarsområden i syfte att få saker att ske. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer samtidigt som du hanterar problem självständigt och effektivt.
Utvecklingsmöjligheter
Kanske vill du börja på deltid idag för att senare utvecklas vidare inom bolaget och göra karriär inom Kundservice? Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och Karriärtrappan. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback.
Ansökan
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag då ansökan stänger den här veckan!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation.
Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Jennifer Pettersson på jennifer.pettersson@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Hos oss erbjuds du
Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900