OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
digital kundtjänst
Nu söker vi för kunds räkning dig som brinner för kundrelationer och service. Vår kund har kontor med en lugn och behaglig miljö och stora ytor. Kundtjänstgruppen kommer att bestå av 15 nya personer som börjar en betald utbildning tillsammans på 4 veckor innan arbetet i svaret påbörjas. Främst består arbetet av att bearbeta mail och chatta med kunder online.
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid tillsvidare eller heltid i sommar och extra i höst
Start: 1/7 2015
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att besvara inkommande samtal från kunder som har frågor om företagets mobila produktsortoment eller vill beställa tilläggstjänster eller uppgraderingar.
Kvalifikationer
Krav för tjänsten är att du tidigare arbetat med någon form av service eller kundkontakt och gärna merförsäljning. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst. Du har vidare en gymnasieexamen samt god datorvana och hastighet vid tangenterna. Vi ser även att du har goda kunskaper i både tal och skrift vad gäller svenska och engelska.
Då stor del av arbetsdagarna utgörs av att ta emot inkommande ärenden och live-chatt ser vi att du har stort kundfokus och är serviceminded. Du gillar att ge det lilla extra, är driven, positiv och bör kunna arbeta lika bra självständigt som i grupp.
Övrigt
Urval och intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du är välkommen med din ansökan via www.proffice.se Har du några frågor kring tjänsten, kontakta Fatu Lönnberg på 073-3434667
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren