OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba heltid som handläggare för Customer Support Group på BlueStep Bank. I rollen som handläggare inom kundservice kommer du att vara företagets ansikte utåt och erbjuda kunden både hjälp och vägledning vad gäller privatlån och bolån. Telefonen kommer att vara ditt främsta verktyg då du till stor del kommer att ta emot inkommande samtal, därmed krävs det att du känner dig trygg och bekväm i att föra en god dialog över telefon.
Blue Step Bank är en arbetsplats med högt i tak där det finns goda möjligheter att utvecklas och växa i sin roll. Du kommer att ingå i ett ungt och dynamiskt arbetslag med stark teamkänsla och engagemang.
Dina arbetsuppgifter:
Vara aktiv i winback-kampanjer
Ta emot inkommande samtal där du förväntas sälja våra finansiella produkter
Arbeta mot tydliga mål tillsammans med motiverade kollegor
Hantera kundförfrågan via mail och sociala medier
Ringa ut på våra outbound-aktiviteter till leads som via olika kanaler visat intresse för våra finansiella produkter
Vi söker kandidater med en god analytisk förmåga som samtidigt har glimten i ögat och brinner för att ge förstklassig kundservice. Arbetstiderna är främst dagtid då kundtjänsten har stängt helger och röda dagar. Vi ser att du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.
Sökord: kundsupport, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundtjänstarbetare, Stockholm, jobb, kundservice, kundservicemedarbetare, support, supportmedarbetare, teknisk support, kundservicearbetare, service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, service minded, callcenter, lediga tjänster, jobb utan erfarenhet, jobb, efter gymnasiet, heltid, BlueStep bank, bank, Blue Step bank, handläggare, meriterande, ekonomi, ekonom, företagsekonomi