OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbeta med kundsupport för Telenor - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Är du strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika ärenden med kunden i fokus för att ge bästa möjliga service. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team helt på distans!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, där vi ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus.
Om tjänsten
Den här tjänsten går ut på att du kommer att arbeta hemifrån permanent. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Som medarbetare på supportavdelningen arbetar du med att lösa olika ärenden som telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc.
Vi utgår ifrån att våra kunder skall få en så bra upplevelse och bemötande som möjligt när de ringer in till oss, vi strävar alltid efter att förmedla service i världsklass. Utöver teknisk support kommer du att arbeta med merförsäljning till befintliga kunder. Du startar din resa hos oss med en gedigen grundutbildning där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vi erbjuder dig
- Fast månadslön
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter
- Teknisk kunskap
- Kundservice i världsklass
Vi söker dig som..
- Trivs att jobba med kundhantering
- Trivs att jobba självständigt
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska
- Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav
Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp.
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så sökt idag, vi ser fram emot din ansökan!
START: 2022-12-05, 2023-01-09
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: Hemifrån
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-01-02
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780