Jobba hemifrån i Grekland som Svensk kundtjänstmedarbetare!

Jobba hemifrån i Grekland som Svensk kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare hjälper du kunder via e-post, sociala medier och telefon med frågor och löser deras problem på ett effektivt och produktivt sätt. All din kommunikation med kunderna kommer att ske på svenska och du kommer att ha kontakt med resten av teamet via chatt- och kommunikationssystem på internet. Bor du redan i Grekland? Perfekt, då kan du följa utbildningen hemifrån och fortsätta arbeta. Bor du inte i Grekland ännu? Inga problem, för vår kund erbjuder dig ett väl omhändertaget flyttpaket. På så sätt kan du bo och arbeta från din drömdestination i Grekland! Valet är enormt när det gäller platser att bo på, antingen på fastlandet eller någon av de 6000 små öarna.
Du kommer att arbeta i ett mycket internationellt team, så det är också viktigt att du talar bra engelska. All utrustning såsom headset, laptop etc. kommer att skickas till dig för detta. Du kommer också att få en utbildning på 2-3 veckor så att du är helt informerad innan du börjar.. Du kan tala med kunderna från ditt eget boende i Grekland. Har du inte hittat det ännu? Då får du hjälp av din nya arbetsgivare!
Vilken hjälp får du för flytten?
Om du ännu inte bor i Grekland får du hjälp av din nya arbetsgivare. Efter att du har fått jobberbjudandet, kommer din flygbiljett att bokas och betalas för dig. Därefter kan du bo på hotell på företagets bekostnad under två veckor. Under dessa veckor kan du med hjälp av personalavdelningen ordna all din administration, till exempel öppna ett grekiskt bankkonto och skaffa en sjukförsäkring. Du kommer att kopplas samman med en fastighetsmäklare som hjälper dig att hitta ett eget boende i Grekland.
Vad vi erbjuder:
En betald flygbiljett till Aten (om du inte redan bor i Grekland).
Vid ankomst, en tillfällig hotellvistelse som ersätts av din nya arbetsgivare (om du inte redan bor i Grekland).
Hjälp vid sökandet efter ditt nya hem (om du inte redan bor i Grekland).
Hjälp med att sköta dina administrativa ärenden, t.ex. bankärenden, sjukförsäkringar och skatter (om du inte redan bor i Grekland).
En bruttoårslön på mellan 16 800 och 18 200 euro.
Utveckling: Du får ta del av fördelarna med yrkesmässig utveckling inom ditt arbetsområde tack vare betald utbildning och coachning.



Vad vi behöver av dig:
Du ska tala flytande svenska.
Du kan tala (och skriva) en god engelska.
Du har en flexibel attityd (vilket är bra när du byter skift).
Du är tillgänglig i minst 6 månader.
Du har goda datorkunskaper och tekniska färdigheter.
Du har slutfört dina gymnasiestudier med framgång.
Du är minst 18 år eller äldre.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Working Adventures
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024