OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TRYGGT JOBB I TRYGG MILJÖ
Vi på Webhelp är måna om dig som anställd och för oss är det av största vikt att alla skall vara säkra när de jobbar, därför låter vi alla våra medarbetare arbeta hemifrån. På så vis tar vi ett gemensamt ansvar i att försöka bromsa smittspridningen, bland annat genom att undvika kollektivtrafik och förhindra lokal spridning på kontoret. För oss är det en självklarhet att ta ansvar i mitten av en pandemi.
OM TJÄNSTEN SOM TEKNISK SUPPORT
Som supportmedarbetare på Webhelp i Göteborg är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis. Anställningen kommer att börja med en fyra veckor lång betald distansutbildning så att du får alla verktyg du behöver.
VI SÖKER DIG SOM...
- Är en självständig och teknikintresserad person, som gillar och triggas av att jobba efter utsatta mål och som alltid vill ge bästa möjliga service.
- Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska
- Bor i Göteborgsområdet med omnejd
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
- Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
- Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning! Här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag) kan du läsa mer om Contact-center-avtalet som gäller hos oss.
- Kollektivavtalsenlig lön, OB-tillägg och övertidsersättning.
START: 2021-03-05
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Heltid, varierande arbetstider måndag - söndag kl 08.00 - 20.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-03-02, men urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
PLACERINGSORT: Göteborg, hemifrån under pandemin.
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780