OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du koll på den senaste tekniken? Tycker du om att umgås med likasinnade människor? Är du i början av din karriär? Webhelp söker nu medarbetare till vår största klient i centrala Göteborg.
TRYGGT JOBB I TRYGG MILJÖ
Vi på Webhelp är måna om dig som anställd och för oss är det av största vikt att alla skall vara säkra när de jobbar, därför låter vi alla våra medarbetare arbeta hemifrån. På så vis tar vi ett gemensamt ansvar i att försöka bromsa smittspridningen, bland annat genom att undvika kollektivtrafik och förhindra lokal spridning på kontoret. För oss är det en självklarhet att ta ansvar i mitten av en pandemi.
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
Som supportmedarbetare på Webhelp i Göteborg är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis. Anställningen kommer att börja med en fyra veckor lång betald distansutbildning så att du får alla verktyg du behöver.
VI SÖKER DIG SOM...
Är en självständig och teknikintresserad person, som gillar och triggas av att jobba efter utsatta mål och som alltid vill ge bästa möjliga service.
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska
Bor i Göteborgsområdet med omnejd
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning! Du läsa mer om Contact-center-avtalet som gäller hos oss via annonsen på vår hemsida.
Konkurrenskraftig lön, OB-tillägg och övertidsersättning.
ARBETSTIDER: Heltid, varierande arbetstider måndag – söndag, kl 08.00 – 20.00
PLACERINGSORT: Göteborg, hemifrån under pandemin.