Jobba hemifrån med kundservice och försäljning för Tele2!

Jobba hemifrån med kundservice och försäljning för Tele2!

Arbetsbeskrivning

Kom och bli en del av vårt härliga team på Webhelp!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och en problemlösare som gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig vi söker!
Vi på Tele2 rekryterar nu med start den 3 april 2023!


Om tjänsten
I den här tjänsten kommer du att arbeta med allt ifrån kundservice, teknisk support och försäljning. Du kommer att ge kundservice till Tele2 och Boxers kunder genom att svara på inkommande kundsamtal. Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du blir en del av ett team om mellan 15 till 18 personer som gemensamt arbetar mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din och teamets utveckling.


För att få en stabil grund att stå på inleder vi tjänsten med en betald utbildning. Som nyanställd kommer dina 12 första arbetsdagar vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 3 ytterligare utbildningsdagar berörande teknisk support. Under utbildningen som pågår på heltid ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.


Vad vi erbjuder dig:
- Betald utbildning
- Kompetensutveckling
- Provision utan tak
- Kontinuerlig uppföljning och coachning
- Personalrabatt på mobilabonnemang


Arbetsuppgifter:
- Besvara fakturafrågor
- Kundservice
- Teknisk support för TV
- Fokus på/aktiv merförsäljning


Vi vill att du uppfyller följande:
- Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna uppge 1-2 referenser
- Du måste arbeta ifrån din folkbokförda adress.
- Inte förekommer i belastningsregistret

START: 2023-04-03
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund.
ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder en fast anställning på 80%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-03-23
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE 🏡
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.


Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 23 mars 2023

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024