OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbeta med teknisksupport för Tele2 - permanent hemifrån i Sverige!
Som kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika ärenden med kunden i fokus för att ge bästa möjliga service. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team helt på distans!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, där vi ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus.
Om tjänsten
Den här tjänsten går ut på att ge både allmän kundservice för Tele2 och teknisk support för Tele2 och Boxers TV-kunder, med ett fokus på merförsäljning i varje samtal.
Du kommer under en dag på jobbet att svara på inkommande kundsamtal. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål för att kunna ge kundanpassade erbjudanden.
Arbetsrollen är bred och du hanterar många samtal inom kundservice, fakturafrågor och teknisk support. För oss är det viktigt att du ska lyckas!
Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.
Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Fördelen med att jobba på Webhelp är att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra – utöver din grundlön!
Som nyanställd kommer dina 3 första veckor vara dedikerade till en digital grundutbildning för allmän kundservice och fakturafrågor. Därefter går du ut i arbete några veckor för att sedan slutföra 2 utbildningsveckor berörande teknisk support. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vi erbjuder dig
Fast månadslön
Provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker dig som..
Trivs att jobba med kundhantering
Trivs att jobba självständigt
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera samtal på engelska
START: 2022-11-14, 2022-12-05
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80-100%, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande mellan 07:00-19:15 måndag-fredag, Lördagar: 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Din folkbokförda adress i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Östersund
VIKTIGT GÄLLANDE HEMARBETE:
Vi bryr oss om våra anställdas vålmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processen att ställa frågor till dig och du måste följa Webhelps standard gällande WFH-krav för att kunna anställas till denna tjänst.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us