OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge service, skapa goda kundrelationer och vill utvecklas inom merförsäljning? Då är du vår nya kollega! Om du vill se bilder från arbetsplatsen och på din framtida kollegor får du gärna gå in på vår instagram @Transcomsverige.
I den här rollen kan du välja fritt om du önskar att jobba remote (max 1,5 timme från kontoret) eller ifrån vårt kontor i centrala Eskilstuna.
Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Om du önskar att arbeta för ett företag där du kan bygga en karriär så har du kommit rätt. Vi har blivit utsedda till årets karriärföretag för fjärde året i rad - sista gången 2023!
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Rikskortet - för rabatterade måltider i matbutiker och på restauranger
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter i ett globalt stort företag
Betald utbildning
Fastlön med goda bonusmöjligheter
Din roll som kundansvarig
I din roll som kundansvarig kommer du arbeta för en svensk mobiloperatör och bistå kunder med ärenden som rör fakturafrågor, abonnemang samt produktfrågor. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare. Din anställning startar med 13 dagars betald grundutbildning där du får lära dig verktygen du behöver i rollen.
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 09:00-18:15.
Helger och röda dagar: stängt
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unionen/ Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidare, 6 månaders provanställning
Startdatum: 7e juni
Arbetsplats: Kungsgatan 69, Eskilstuna
Om dig
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning. Utöver detta ser vi gärna att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.