Jobba hemifrån och bli expert på service med Webhelp och Electrolux!

Jobba hemifrån och bli expert på service med Webhelp och Electrolux!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Din roll på Webhelp kommer innebära att arbeta med kundservice för Electrolux, dina arbetsuppgifter är med fokus på att, på bästa möjliga sätt, lösa de problem kunden har gällande sin produkt. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.

Det som är så skönt är att du får ta eget ansvar men lämnas aldrig helt på egen hand, det kommer alltid finnas mentorer att rådfråga om stort och smått. Det är ett ständigt lärande vilket jag verkligen motiveras av.” - Johanna, AdvisorÄR DET DIG VI SÖKER?

I arbetet kommer du lära dig att hantera olika sorters kunder; glada som arga, nöjda som missnöjda och kunniga som helt ovetande. Detta gör att vi söker efter dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att anpassa dig till nya situationer.

Du kommer få möjlighet att utveckla din retorik, lära dig konflikthantering, blir mer pedagogisk men framförallt kommer du lära dig vikten av att kommunicera med människor. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.

Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Grundläggande datorvana krävs för att klara av jobbet.

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos Electrolux arbetar idag ett glatt gäng på 70 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner.

Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” - Simon, Advisor Ditt schema släpps en gång i månaden vilket gör att du kan planera din fritid samt att det även går att byta pass med kollegor.

START: 2022.02.23

PLACERINGSORT: Du arbetar permanent hemifrån från din folkbokförda adress (i Stockholms län med omnejd). Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Solna.

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med en 6 månaders provanställning.
Under utbildningen på två veckor, så kommer du att vara 25% tjänstledig.)

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2022
  • Ansök senast: 13 juli 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare sökes till Stegfabriken.se

29 november 2024

28 november 2024