Jobba hemifrån och utvecklas inom säljande kundservice med Telenor!

Jobba hemifrån och utvecklas inom säljande kundservice med Telenor!

Arbetsbeskrivning

Telenors Kundservice utökar sitt team med fler säljande servicestjärnor!
Som kundservicemedarbetare på Telenor hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturor och erbjudanden. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Telenors produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Varje team består av ca 15-20 personer och leds av en av våra duktiga Team Managers vars primära uppgift är att se till att individerna i teamet trivs, utvecklas i sin arbetsroll samt att teamet tar sina övergripande mål. Vi har en stark feedbackkultur där du kan förvänta dig kontinuerlig pepp, återkoppling och utvecklande feedback i syfte att du ska bli så bra som möjligt på ditt jobb.
Detta arbete kommer att vara hemmabaserat, du sitter således hemifrån och arbetar med utrustning du erhåller från arbetsgivaren.
Vår absoluta övertygelse är att om man mår bra och trivs på jobbet så är det lättare att göra bra resultat, därför månar vi om att skapa en stark sammanhållning och gemenskap i vardera team - vi ska ha roligt på jobbet!
Vi erbjuder dig en tjänst i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter.
Webhelp är ett snabbt växande företag med mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!
Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker dig som:
Gillar att arbeta mot mätbara mål
Brinner för kundservice, kommunikation och har lätt för att samarbeta
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning.
När du anställs hos oss så kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid under ett par veckor, utbildningen kommer även den att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.
Vi ser fram emot din ansökan - skicka in ditt CV redan idag!
START: 2022-03-14
PLACERINGSORT: Hemifrån, där du bor i Sverige. Organisatoriskt kommer du att tillhöra vårt kontor i Norrköping.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidaretjänst 100% med 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiden som är måndag - fredag 08:00-18:00
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2022
  • Ansök senast: 2 mars 2022

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024