OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Vi söker nya härliga medarbetare till start 11:e april!
Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kundservice i världsklass? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kundtjänstmedarbetrare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid allmänna frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter hos Tele2 och Boxer!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att svara på inkommande samtal från befintliga kunder, i dessa samtal kommer du:
- Svara på generella frågor om Tele2 och Boxers produkter och tjänster
- Genomföra teknisk support på TV-tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp supportärenden
- Erbjuda merförsäljning till befintliga kunder
Anställningen börjar med fyra veckor utbildning förlagd under två olika block. Utbildningen är en betald distansutbildning där du får lära dig grunderna för att komma in i arbetet.
I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi söker dig som är självständig och..
- Vill arbeta hemifrån
- Vill jobba med försäljning
- Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
- Är lösningsorienterad och vill ge alla kunder service av bästa kvalité.
- Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
- Kan tillgodose en bra arbetsmiljö i ditt hem, har fast internetuppkoppling och bor i Sverige.
Vi erbjuder lön med provision utan tak och..
- Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning där du själv väljer din anställningsgrad. Du väljer mellan 100-75%.
- Friskvårdsbidrag.
- Kollektivavtal är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor här. (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och)
Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer du vid en eventuell intervju bli ombedd att visa godkända betyg i svenska och engelska, ta fram två referenser och ta en bild på din tilltänkta arbetsstation.
Urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
START: 2022-04-11
ANSTÄLLNINGSFORM: 6 månaders provanställning, flexibel anställningsform där du väljer om du vill arbeta mellan 100% till 75%.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Du arbetar permanent hemifrån från din folkbokförda adress. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Östersund
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish #english
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780