Jobba hemifrån som teknisk kundtjänstmedarbetare för Telenor!

Jobba hemifrån som teknisk kundtjänstmedarbetare för Telenor!

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu nya medarbetare inför februari! Är du sugen på att jobba med teknisk support på en fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet?
Har du stort tekniskt intresse, är strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som vår kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden, effektivt och med fokus på kundens bästa. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team helt på distans!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.
Om tjänsten
Samtalen är inkommande från Telenors kunder och handlar om att svara på frågor om fast bredband och TV-tjänster. I samtalet hjälper vi kunden genom att felsöka de tjänster som vi förmedlar och att följa upp support-ärenden. Det finns också möjlighet till merförsäljning i samtalen
Den här tjänsten går ut på att du kommer att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi erbjuder dig
Fast månadslön
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Teknisk kunskap

Vi söker dig som...
Trivs med att jobba med tekniska arbetsuppgifter
Trivs att jobba självständigt
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska
Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav
Det är meriterande om du har erfarenhet av något system för ärendehantering, kundinformationssystem, felsökningsverktyg, förståelse för nätverk LAN, WAN, WLAN, men är inget krav.

Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu!
START: 2022-02-14
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 7 februari 2022

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024