Jobba i kundtjänst med uppdrag mot Axfood!

Jobba i kundtjänst med uppdrag mot Axfood!

Arbetsbeskrivning

Är du en effektiv problemlösare som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en proaktiv arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Axfood. Här får du arbeta med deras varumärken Willys, Hemköp, Middagsfrid och mat.se. För att trivas i rollen behöver du vara en kommunikativ och serviceinriktad problemlösare. Uppdraget förutsätter att du kan kombinera noggrannhet med effektivitet och skrift är en viktig del av din kundservice. Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och uppmuntrar proaktiva medarbetare. Det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster.

På Releasy får du arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och uppföljning för att nå våra mål. Som kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet från serviceyrke är meriterande och tjänsten kräver god datorvana då vi arbetar i olika system för att lösa kundärenden.

Dina arbetsuppgifter

• Möta och hantera Axfoods kunder via telefon, chatt och mejl.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med administrativa backofficeuppgifter.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundtjänst, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-fredag 08.00-22.00, lördagar 08.00-18.00 och söndagar 10.00-22.00. På Axfood arbetar vi med intervallschema men arbetstiderna kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad

Du erbjuds en anställning på 75 % som inleds med sex månaders provanställning med möjlighet till 100 % efter provanställningens slut. Vi erbjuder månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-03-10. Vi har två starter till Axfood, den första är 2021-04-09 och den andra 2021-04-26. Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Observera att på Releasy Linköping arbetar vi med flera olika uppdragsgivare och under våren rekryterar vi till Telia, SL, Axfood, Dagens Nyheter och Färdtjänst. Om du är intresserad av flera uppdragsgivare får du gärna skriva det i ditt personliga brev, men ansök inte i flera annonser då samtliga ansökningar hamnar i samma system.

Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se. Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2021
  • Ansök senast: 10 mars 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024