Jobba i säljande kundservice i uppdrag mot Telia

Jobba i säljande kundservice i uppdrag mot Telia

Arbetsbeskrivning

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du arbeta på en av Sverige bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en tävlingsinriktad problemlösare som brinner för service och försäljning? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Releasy söker flera drivna Kundtjänstmedarbetare till Telia som erbjuder ett brett utbud av mobila och fasta telekomtjänster.

Vi söker dig som vill växa och göra karriär inom Releasy. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning - vi ger dig all utbildning du behöver på plats.

Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare med sälj.

Stad:
På plats i Linköping.

Omfattning:
100 %.

Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Telias kundtjänst är öppen måndag-fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45 men du kommer inledningsvis arbeta kontorstider.

Startdatum:
2021-08-17

Ansökan stängs:
2021-07-13

Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Helena Petersson - från Kundservicemedarbetare till Teamleader på 1 år!

Vad är det bästa med ditt jobb?
Det bästa med mitt jobb är kollegorna. Jag tycker att det är kul att jobba med många olika typer av människor och att anpassa mitt ledarskap därefter. Sedan uppskattar jag utvecklingsmöjligheterna på Releasy, både för egen del och för andra.

Vad är din nuvarande roll och vad innebär den?
Idag arbetar jag som Gruppchef, vilket är en roll som vi kallar för Team Leader. Det innebär att jag har personal-, leverans- och uppföljningsansvar. Jag arbetar även med att coacha och utveckla medarbetarna samt finns där som stöd för att vi ska nå alla våra uppsatta mål.


Hos Releasy erbjuds du:



Vi söker dig som:

• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana och gärna ett teknikintresse.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad och vill utvecklas inom försäljning.

Om rollen & utvecklingsmöjligheter

I kundtjänsten på Telia tar du emot inkommande kundärenden via telefon och mail och du kommer i huvudsak hantera fakturafrågor. Här erbjuds du en unik möjlighet att kombinera service med sälj. Du får arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback för att nå våra mål. Till din hjälp får du en betald grundutbildning och sedan fortsatt coachning av din Teamledare.

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa. Via karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du.

Ansökan

Sista ansökningsdag är 2021-07-13 och tjänsten startar 2021-08-17.

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare och vår kundservice.

Vi vill erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.

Releasy har kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Stockholm och Linköping. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2021
  • Ansök senast: 13 juli 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024