Jobba inom kundservice & support på Telia

Jobba inom kundservice & support på Telia

Arbetsbeskrivning

Sprio söker en social och snabbtänkt kundtjänstmedarbetare till Telia. Här får du en bred och varierande roll inom kundservice. Du erbjuds möjligheten att utvecklas inom teknisk support, merförsäljning och rådgivning i ett ungt och innovativt kundservice-gäng i Stockholm.

I rollen som kundservicemedarbetare får du hjälpa till i samtliga inkommande ärenden, vilket innebär en stor variation i ditt arbete. Du vägleder Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, beställningar och avtal. Du kommer utöver detta att ha en rådgivande funktion där du hjälper kunder inom det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i rollen hos Telia, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och en kreativ problemlösare.

Vi söker dig som:

- Är social, utåtriktad och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att jobba mot uppsatta mål och ser det som en möjlighet till utveckling
- Har stark känsla för service och är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen

Vi erbjuder:

- En arbetsplats med roliga kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
- Inledande och fullt betald utbildning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation

Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19

Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Liknande jobb


28 november 2024