Jobba inom kundtjänst för ett mycket spännande e-handelsföretag

Jobba inom kundtjänst för ett mycket spännande e-handelsföretag

Arbetsbeskrivning

Vi på Jappa söker nu efter två personer som vill jobba heltid fram till och med årsskiftet med chans till förlängning därefter.


Arbetsuppgifterna handlar om att arbeta i Visma och se över lagda orders som har restnoterats för att undersöka när varan förväntas vara åter i lager och förmedla ny leveransstatus till kund via ärendesystemet.


Vår kund är en av Sveriges största kedjor inom köksredskap och inredning. De satsar nu hårt på sin e-handel, satsningen går mycket bra och e-handeln växer kraftigt.


Arbetet är på heltid och du behöver ha jobbat i Visma tidigare.


Kundens trivsamma kontor ligger väl placerat på Östermalm, Stockholm.


Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Omgående start.
Kravprofil
• Som lägst gymnasiekompetens
• Minst 1 års erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Du ska kunna jobba heltid med start omgående fram till och med årsskiftet.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
• Du ska ha jobbat i Visma tidigare.


Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
*********************************************
Jappa är den nya lösningen för extraarbete. Du som söker efter extraarbete lägger upp din profil på Jappa och har därefter möjlighet att bli kontaktad av företag som vill anlita dig för extraarbete på dina villkor. Du anger själv din tillgänglighet, var du vill jobba och vilka löneanspråk du har.


TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.


OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms ABs kund
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2020
  • Ansök senast: 17 december 2020

Postadress

Avenyn 37
GÖTEBORG, 41136

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024