Jobba inom kundtjänst på Zettle by PayPal

Jobba inom kundtjänst på Zettle by PayPal

Arbetsbeskrivning

Sprio söker nu dig som älskar service och har ett stort intresse för teknik till Zettle by PayPals kundtjänst. Här får du en utvecklande och spännande roll inom kundservice. Du erbjuds möjligheten att utvecklas inom kundtjänst och teknisk support genom inkommande samtal och mail ifrån företagskunder.

I rollen som kundservicemedarbetare får du vägleda företagskunder vid frågor kring faktura, felsökningar, hjälpa till att ta ut rapporter och teknisk support vad det gäller Zettles olika produkter. För att trivas i denna roll bör du ha ett tekniskt intresse och gilla att både jobba övergripande så som detaljerat med support. Det förekommer även merförsäljning i rollen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och är en kreativ problemlösare.

Vi söker dig som:
- Är ansvarsfull och duktig på att jobba självständigt
- Gillar att jobba mot uppsatta mål och ser det som en möjlighet till utveckling
- Älskar teknik och är en grym problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen


Vi erbjuder:
- Ett familjärt team i en ung och modern arbetsmiljö
- En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Fullt betald utbildning i början av din anställning

- Lön och förmåner enligt kollektivavtal


Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och påbörjas med en 6 månader lång provanställning för att sedan löpa vidare till en tillsvidareanställning.

Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi videointervjuar löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 7 december 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024