OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker nu dig som älskar service och har ett stort intresse för teknik till Zettle by PayPals kundtjänst. Här får du en utvecklande och spännande roll inom kundservice. Du erbjuds möjligheten att utvecklas inom kundtjänst och teknisk support genom inkommande samtal och mail ifrån företagskunder.
I rollen som kundservicemedarbetare får du vägleda företagskunder vid frågor kring faktura, felsökningar, hjälpa till att ta ut rapporter och teknisk support vad det gäller Zettles olika produkter. För att trivas i denna roll bör du ha ett tekniskt intresse och gilla att både jobba övergripande så som detaljerat med support. Det förekommer även merförsäljning i rollen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och är en kreativ problemlösare.
Vi söker dig som:
Är ansvarsfull och duktig på att jobba självständigt
Gillar att jobba mot uppsatta mål och ser det som en möjlighet till utveckling
Älskar teknik och är en grym problemlösare
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder:
Ett familjärt team i en ung och modern arbetsmiljö
En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
Fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och påbörjas med en 6 månader lång provanställning för att sedan löpa vidare till en tillsvidareanställning.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi videointervjuar löpande!
Bransch
Bank & finans
Platser
Stockholm