OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar nu efter fler stjärnor inom försäljning och kundtjänst som vill bli en del av gänget. Om du är någon som drivs av att lyckas, gillar att sälja och alltid är redo att göra det där lilla extra för kunden samtidigt som du gillar utmaningar och att utvecklas, då kan det bara vara dig vi letar efter!
Våra rådgivare på kundtjänst arbetar främst med att ge befintliga kunder förstklassig support när de ringer in. Samtalen du hanterar kommer att ha olika innehåll, till exempel en kund som vill ändra något, eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster. Du kommer också att få jobba med försäljning till nya och existerande kunder. Vi förbereder dig med 4 veckors träning på våra produkter och tjänster, så att du kan kan känna dig säker på hur du ska hantera support och merförsäljning.
Vi fokuserar på lagandan; firar våra framgångar dagligen, arbetar tillsammans och har roligt ihop. Vår aktivitetsgrupp fixar sammankomster och utflykter året runt!
Varför oss, frågar du?
- Fullt spanskt kontrakt med alla förmåner och inskrivning i det spanska sjukförsäkrings systemet (när du är registrerad som boende i Spanien ingår du dessutom automatiskt i landets Covid vaccinerings program) - från den dag du börjar arbeta
- Vi tar hand om de Covid tester du behöver för din resa
- Mycket goda möjligheter till karriärutveckling
- Attraktiva lönevillkor
- Obegränsad provision på din försäljning!
- Betald utbildning
- Betald semester (4 veckor + 4 dagar / kalenderår)
- Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning
- Regelbundna evenemang för de anställda och andra incentives
- WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa
- Företags- och projektinitiativ, som sommar & vinterfester, utflykter, generösa tävlingar med fina priser och team aktiviteter
Okej, och vad ska jag göra på dagarna?
- Hantera inkommande samtal från befintliga kunder
- Merförsäljning av produkter och kampanj erbjudanden
- Roterande arbetstider mellan öppettiderna:
* Mån-Fre 8-19
* Lör-Sön 10-18
* Delade skift (8-12, 15-19)
- 39 timmars arbetsvecka
- Minst 2 fria helger per kalendermånad
Intresserad??
Var vänlig och skicka endast CV på engelska.
START: 07FEB2022
PLACERINGSORT: Torrevieja, Alicante (Spanien)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?
Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here.
If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.
Making business more human for the world's most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners' business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of EUR 1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.